Միջազգային գնահատման արդյունքներով` Հայաստանի դպրոցների չորրորդ դասարանցիներն առաջին անգամ գերազանցել են միջին շեմը

1 րոպեի ընթերցում

ԵՐԵՎԱՆ, 8 ՀՈՒՆՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ։ 2024-2025 ուսումնական տարում միջազգային գնահատման արդյունքներով (TIMSS)՝ Հայաստանի հանրակրթական դպրոցների 4-րդ դասարանցիները մաթեմատիկայի իմացության մակարդակի էական աճ են գրանցել՝ հավաքելով 513 միավոր, որի շնորհիվ Հայաստանը հայտնվել է միջինից բարձր արդյունքներ ցուցաբերող երկրների շարքում։

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝այս մասին ասուլիսի ընթացքում ասաց ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն՝ ընդգծելով, որ  առաջին անգամ է, որ դպրոցականները միջազգային գնահատմամբ հաղթահարում են մաթեմատիկայի իմացության 500 միավորի շեմը։

«Այդ իմաստով սա լավ նորություն է, որովհետև բնագիտական առարկաները սովորելու պարագայում շատ կարևոր է մաթեմատիկայի հիմքային իմացությունը։ Բնագիտության ուղղությամբ աճ չունենք, բայց կարևոր եմ համարում, որ այս բնագավառում նվազագույն շեմը չհաղթահարող սովորողների թիվն է կրճատվել։ Այժմ դպրոցականների 82 տոկոսը նվազագույն շեմը հաղթահարում է, իսկ 42 տոկոսը՝ միջին շեմը, ինչը լավ արդյունք է: Դա ցույց է տալիս, որ միջինում մեր երեխաները սկսել են ավելի հեշտ հաղթահարել նվազագույն գիտելիքի ծավալները»,-ասաց Անդրեասյանը։

Հայերեն

Փրկարարներն արգելափակումից դուրս են բերել 7 ավտոմեքենա

Իսրայելը հայտարարել է, որ ՀԱՄԱՍ-ը չի կատարում հրադադարի համաձայնագիրը և կշարունակեն հարվածել Գազային

Արագածոտնի մարզի Թալին համայնքում գործարկվելու են էլեկտրական շչակներ

Ապարանի և Արագածի տարածաշրջանների ավտոճանապարհներին տեղ-տեղ մերկասառույց է. Լարսը բաց է

Շախմատի կանանց և տղամարդկանց առաջնություններում կայացել են 5-րդ տուրի պարտիաները

Անտոնիո Գուտերեշը խոստացել է մինչև հունվարի 27-ը հասնել իսրայելական զորքերի դուրսբերմանը հարավային Լիբանանից

Իսպանիայի հանգստավայրում լեռնադահուկային վերելակի վթարի հետևանքով տուժել է առնվազն 30 մարդ

Կառավարությունը վերանայում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններում երեխաների սննդի հիգիենիկ պահանջները

Երևանի ավագանու «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցությունը քննարկել է քաղաքացիների բողոքները միասնական տոմսային համակարգի վերաբերյալ

Հունվարի 20-ի միջոցառումների անոնս