Հետազոտությունը հերքել Է առողջությունը բարելավելու տարածված եղանակը

2 րոպեի ընթերցում

ԵՐԵՎԱՆ, 24 ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Առաջացած տարիքում ածխաջրերի օգտագործման կրճատումը, չնայած ավելի վաղ տարածված պատկերացումներին, չի բարելավում առողջությունը եւ չի երկարացնում կյանքը: Այս եզրակացությանն են հանգել Գերմանիայի Մաքս Պլանկի ընկերության Ծերանալու կենսաբանության ինստիտուտի գիտնականները. նրանց հետազոտության արդյունքները հրապարակված են MedicalXpress պորտալում, տեղեկացնում Է «Արմենպրես»-ը:

Գիտափորձի ընթացքում գիտնականները սննդակարգ են սահմանել երիտասարդ ու ծեր մկների համար: Արդյունքում պարզվել Է, որ այն կրծողները, որոնց սեռական հասունացումից հետո 40 տոկոսով պակաս ուտելիք են տվել, ավելի առողջ են եղել տարեց հասակում: Սակայն եթե կալորիաների կրճատումը տեղի Է ունեցել ծեր մկների մոտ, կյանքի տեւողությունը չի փոխվել այն կրծողների համեմատությամբ, որոնք պահպանել են սնվելու սովորական ռեժիմը:

Ավելի վաղ իտալացի փորձագետները եկել են այն եզրակացությանը, որ երիտասարդության պահպանման համար հատուկ դեր Է խաղում սնունդը: Նրանց, ովքեր չեն ցանկանում վաղաժամ ծերանալ, սննդագետները խորհուրդ են տալիս օրաբաժնի մեջ մտցնել ոչ պակաս, քան 1,1 գրամ սպիտակուց՝ քաշի մեկ կիլոգրամի հաշվով, ինչը թույլ կտա պահպանել բավարար մկանային զանգվածը: Բացի այդ, հանձնարարվում Է կերակրացանկում ներառել կաթնամթերք, ինչպես նաեւ ֆոլաթթվով հարուստ կանաչեղեն եւ հազար:

Հայերեն Русский

Լիբանանի նախագահը դատապարտել է երկրի հարավին ուղղված Իսրայելի հարվածները

Մարոկկոյի իշխանությունները ձերբակալել են մի քանի տասնյակ անօրինական միգրանտների՝ Սեուտա հասնելու փորձի ժամանակ

ԱՄՆ-ում համալսարանի մոտ հրաձգության հետևանքով առնվազն 5 մարդ է տուժել

Գերմանիայի արևմուտքում անտառային խոշոր հրդեհը մարելու աշխատանքները շարունակվում են

Վահան Կոստանյանն ու Օլեկսանդր Մերեժկոն քննարկել են Հայաստան-Ուկրաինա համագործակցության օրակարգը

Լիբանանում տներից մեկի վրա իսրայելական հարվածի հետևանքով յոթ մարդ է զոհվել

Օգոստոսի 17-ի միջոցառումների անոնս

Վարչապետը ծանոթացել է Միջուկային բժշկության ազգային կենտրոնում ստեղծված պայմաններին և առաջիկա ծրագրերին

Եվրոպան հեղուկացված բնական գազի գնումները նվազեցրել է, ռուսական գազին՝ ավելացրել

Ինդոնեզիայի արևելքում տեղի ունեցած երկրաշարժի հետևանքով զոհերի թիվը հասել է 38-ի