Valentino-ն տարվա ամենահաջողակ բրենդն է համարվել

1 րոպեի ընթերցում

ԵՐԵՎԱՆ, 10 ՕԳՈՍՏՈՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Shareable ընկերությունը կազմել է տարվա ամենահայտնի բրենդների ցանկը՝ հաշվի առնելով սոցիալական ցանցերում կազմակերպությունների պաշտոնական էջերի ակտիվությունն ու օգտատերերի գրառումները:

Ինչպես հաղորդում է «Արմենպրես»-ը՝ վկայակոչելով Fancy Journal-ը, տարվա ամենահաջողակ բրենդը ճանաչվել է իտալական Valentino-ն:

Valentino-ի վերջին հավաքածուի ցուցադրությունը սոցցանցերում ունեցել է ավելի քան 30 միլիոն արձագանք: Երկրորդ հորիզոնականում Chanel նորաձեւության տունն է, երրորդում` Michael Kors-ը:

Հայերեն Русский

Թուրքիայի ԱԳՆ-ն բարձր է գնահատում երկու հանցագործների արտահանձնման գործում Հայաստանի ցուցաբերած համագործակցությունը

Հրանտ Դինքի հիշատակը հարգել են այնտեղ, որտեղ նա սպանվել է 18 տարի առաջ

Շախմատի առաջնություններում կայացել են 6-րդ տուրի պարտիաները

Կազմակերպված հանցավորության մեջ ներգրավված երկու անձ Հայաստանից արտահանձնվել է Թուրքիա. ՀՀ ԱԳՆ

Վրացական իշխող կուսակցության պատգամավորը հայտարարել է, որ ընդդիմությունը ցանկանում է չեղարկել Guns N'Roses-ի համերգը

Մայր Տաճարում աղոթք է կատարվել Բաքվում պահվող հայ գերիների համար

Դոնալդ Թրամփը ողջունել է  ՀԱՄԱՍ-ի կողմից պատանդների ազատ արձակման մեկնարկը

ԱՄՆ-ում TikTok-ն անհասանելի է դարձել օգտատերերին

Վրաստանում մի խումբ ցուցարարներ են ձերբակալվել իրավապահների պահանջին չենթարկվելու համար

Իսրայելի ազգային անվտանգության նախարարը հրաժարական է տվել՝ ի նշան ՀԱՄԱՍ-ի հետ գործարքի դեմ բողոքի