ԵՐԵՎԱՆ, 10 ՕԳՈՍՏՈՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Shareable ընկերությունը կազմել է տարվա ամենահայտնի բրենդների ցանկը՝ հաշվի առնելով սոցիալական ցանցերում կազմակերպությունների պաշտոնական էջերի ակտիվությունն ու օգտատերերի գրառումները:
Ինչպես հաղորդում է «Արմենպրես»-ը՝ վկայակոչելով Fancy Journal-ը, տարվա ամենահաջողակ բրենդը ճանաչվել է իտալական Valentino-ն:
Valentino-ի վերջին հավաքածուի ցուցադրությունը սոցցանցերում ունեցել է ավելի քան 30 միլիոն արձագանք: Երկրորդ հորիզոնականում Chanel նորաձեւության տունն է, երրորդում` Michael Kors-ը: