Հասարակական

Glovo-ն Երևանում երկրորդ անգամ նշում է «Գործընկերների օրը» և ներկայացնում նոր Glovo Ads գործիքը

4 րոպեի ընթերցում

Glovo-ն Երևանում երկրորդ անգամ նշում է «Գործընկերների օրը» և ներկայացնում նոր Glovo Ads գործիքը

ԵՐԵՎԱՆ, 17 ԱՊՐԻԼԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ։ Glovo-ն՝ աշխարհի առաջատար բազմաբնույթ հավելվածը, մարտին, Երևանում երկրորդ անգամ նշել է «Գործընկերների օրը»՝ համախմբելով տեղական առաջատար բրենդներին և ռեստորաններին՝ քննարկելու նոր բիզնես հնարավորություններն ու դրանց աճի խթանումը, ինչպես նաև նպաստելու Glovo-ի և շահագրգիռ կողմերի միջև համագործակցությանը։

Սա Glovo-ի կողմից կազմակերպված նմանօրինակ երկրորդ միջոցառումն էր՝ նվիրված տեղական գործընկերներին։ Միջոցառմանը ներկա էին տեղական 26 առաջատար գործընկեր կազմակերպությունների 45 ներկայացուցիչներ։ Բազմաբովանդակ զրույցների և հանդիպումների շնորհիվ միջոցառումը նպաստեց ՀՀ տնտեսության ներուժի և տեխնոլոգիական հարթակի ու ռեստորանների միջև հարաբերությունների մասին իրազեկվածության բարձրացմանը։ Ներկաների թվում էին «PAUL Armenian»-ն, «Black Angus»-ը, «KFC»-ն, «Dargett Brewpub»-ը, «Eat and Fit»-ը, «Made in China»-ն և բազմաթիվ այլ ընկերություններ։

Հանդիպմանը Glovo-ն ներկայացնող խոսնակներն էին հայաստանյան գրասենյակի գլխավոր տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակար Հենրի Հեբրարդը, կոմերցիոն ղեկավար Բիւզանդ Մկրտիչեանը, տարածաշրջանային կոմերցիոն մենեջեր Կարլոս Աումեսկեն և հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման ղեկավար Սիմոն Թերզյանը։ Նրանք ստեղծել էին ոչ ֆորմալ միջավայր՝ քննարկելու հարցեր, ինչպիսիք են՝ Հայաստանում առաքման շուկայի զարգացումը և նոր բիզնես հնարավորությունների բացահայտումը։

Puzant Megeurditjian, Head of Commercial Glovo Armenia.jpg (11.02 MB)

Glovo-ն գործընկերներին ներկայացրել է նաև Glovo Ads-ը։ Glovo Ads-ի միջոցով բրենդները, ռեստորաններն ու խանութները կարող են խթանել իրենց բիզնեսի աճը և հաճախորդների միջև եղած ներգրավվածությունն ու վաճառքները։ Glovo Ads-ը ստեղծված է 2 տարբեր բաժիններով։

Brands Ads-ի միջոցով մարքեթոլոգները կարող են օգտագործել գլխավոր էջի և որոնումների վերաբերյալ առկա տվյալները և իրենց հաճախորդներին առաջարկել ավելի ճիշտ թիրախավորված և նրանց կարիքներին ծառայող գովազդներ։

IMG_3941.jpg (12.43 MB)

Partners Ads-ի միջոցով փոքր ու միջին խանութները և ռեստորանները կարող են գտնել լավագույն դիրքավորման մեթոդները, որոնց միջոցով հավելվածում նրանց ներդրումները լավագույնս կծառայեն իրենց նպատակներին։ Եվ, քանի որ, այս բիզնեսներից շատերը չունեն մարքեթինգային խոշոր թիմեր, Partners Ads-ը հրաշալի հնարավորություն է սկսել գովազդի գործընթացը ցանկացած բյուջեով` վճարելով յուրաքանչյուր մեկ քլիքի դիմաց սկզբունքով։ Ավելին, այդ գործընթացը կարելի է դադարեցնել ցանկացած պահի, որպեսզի բիզնեսները վստահ լինեն, որ նրանց կատարած ներդրումները ունենում են դրական արդյունքներ։

Հանդիպման շնորհիվ Glovo-ն ևս մեկ անգամ վերահաստատել է իր հանձնառությունը՝ նպաստելու երկկողմանի հարաբերությունների զարգացմանը և իր էկոհամակարգում եղած բոլոր շահագրգիռ կողմերի բարգավաճմանը։

Glovo-ի մասին

Glovo-ն բազմաթիվ կատեգորիաներ ունեցող հավելված է, որը կապում է օգտատերերին բիզնեսների ու առաքիչների հետ՝ առաջարկելով ծառայություններ տեղական ռեստորաններից, խանութներից, սուպերմարկետներից և մանրածախ խանութներից։

Glovo-ի տեսլականն է յուրաքանչյուրին տալ հնարավորություն՝ իր քաղաքի տարածքում ունենալու հեշտ հասանելիություն ամեն ինչին։ Այդպես մեր օգտատերերը կարող են վայելել այն, ինչ ուզում են և երբ ուզում են։ Glovo-ն հիմնադրվել է 2015 թ․-ին, Բարսելոնայում և գործում է Եվրոպայի 25 երկրներում, Կենտրոնական Ասիայում և Աֆրիկայում։

Glovo-ի մասին ավելին իմանալու համար անցեք հետևյալ հղմամբ։

Երևանում այս տարի շուրջ 52 կմ ճանապարհ կբարեկարգվի

Երևան

Երևանում այս տարի շուրջ 52 կմ ճանապարհ կբարեկարգվի

Բաբայան փողոցը մեկ ամիս փակ է լինելու

Երևան

Բաբայան փողոցը մեկ ամիս փակ է լինելու

«Երևանյան բեսթսելեր». «Մերի Փոփինս»-ն ՝ առաջատար. մանկական. հունիս, 2024

Հատուկ նախագծեր

«Երևանյան բեսթսելեր». «Մերի Փոփինս»-ն ՝ առաջատար. մանկական. հունիս, 2024

Երևանի մանկապարտեզների սաները սովորում են տեսակավորել թափոնը

Երևան

Երևանի մանկապարտեզների սաները սովորում են տեսակավորել թափոնը

Երևանի քաղաքապետարանը կազմակերպել է հանրային տեղեկատվական բացօթյա հանդիպում

Երևան

Երևանի քաղաքապետարանը կազմակերպել է հանրային տեղեկատվական բացօթյա հանդիպում

Վերաբացվել է Կոմիտաս 60 հասցեում գտնվող Ucom-ի վաճառքի և սպասարկման նորացված կենտրոնը

Երևան

Վերաբացվել է Կոմիտաս 60 հասցեում գտնվող Ucom-ի վաճառքի և սպասարկման նորացված կենտրոնը

«Վեոլիա Ջուր»-ը պատասխանել է Երևանի քաղաքապետի խորհրդական Կամո Արեյանին

Երևան

«Վեոլիա Ջուր»-ը պատասխանել է Երևանի քաղաքապետի խորհրդական Կամո Արեյանին

Հիմա գտնվում ենք հանրային տրանսպորտի միասնական տոմսային համակարգի փորձարկման փուլում․ Ավինյան

Երևան

Հիմա գտնվում ենք հանրային տրանսպորտի միասնական տոմսային համակարգի փորձարկման փուլում․ Ավինյան

Երևանին անհրաժեշտ է ևս 250 18 մետրանոց ավտոբուս ավտոպարկն ամբողջությամբ արդիականացնելու համար

Երևան

Երևանին անհրաժեշտ է ևս 250 18 մետրանոց ավտոբուս ավտոպարկն ամբողջությամբ արդիականացնելու համար

Տիգրան Ավինյանը վստահեցնում է՝ աղբահանության հետ կապված խնդիրը մոտ ժամանակներս լուծված կլինի

Երևան

Տիգրան Ավինյանը վստահեցնում է՝ աղբահանության հետ կապված խնդիրը մոտ ժամանակներս լուծված կլինի

Երևանում 500 վերելակ կփոխարինվի նորով

Երևան

Երևանում 500 վերելակ կփոխարինվի նորով

AREMNPRESS

Հայաստան, Երևան, 0002, Մարտիրոս Սարյան 22

+374 11 539818
contact@armenpress.am
fbtelegramyoutubexinstagramtiktokdzenspotify

Ցանկացած նյութի ամբողջական կամ մասնակի վերարտադրման համար անհրաժեշտ է «Արմենպրես» լրատվական գործակալության գրավոր թույլտվությունը

© 2024 ARMENPRESS

Ստեղծվել է՝ MATEMAT-ում