Հասարակական

Երեք մարզի դպրոցներում ստեղծվել են նոր «Արմաթ» ինժեներական լաբորիատորիաներ

5 րոպեի ընթերցում

Երեք մարզի դպրոցներում ստեղծվել են նոր «Արմաթ» ինժեներական լաբորիատորիաներ

ԵՐԵՎԱՆ, 27 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Հայաստանի և Արցախի դպրոցների շուրջ կեսը համալրվել է «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիաներով: Հայաստանի Շիրակի, Լոռու և Տավուշի մարզերում կառավարության ֆինանսավորմամբ տեղադրվել է 284 նոր լաբորատորիա, որտեղ անվճար ուսուցմանը կարող են մասնակցել 10-18 տարեկանները:

«Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ՝ դեկտեմբերի 27-ին այս մասին հայտնեց ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը:

«Այս տարի մենք ունեցել ենք աննախադեպ թվով լաբորատորիաների ներդրման ծրագիրը, որը զգալիորեն մեծացրել է ներգրավված դպրոցների թիվը: Այս պահին մոտ 45 տոկոս դպրոցներում ունենք նման լաբորատորիաներ, աշխատանքները դեռ շարունակվում են: Այս քաղաքականությունը կառավարության ընդհանուր քաղաքականության տրամաբանության մեջ է: Եվ մեր առաջնահերթություններից է ունենալ բարձր տեխնոլոգիական տնտեսություն ունեցող պետություն, տեխնոլոգիապես զարգացած պետություն, իսկ այդ նպատակներին հասնելու համար կրթությունը՝ ինժեներական գիտելիքը կարևոր տեղ ունի»,-ասաց նախարարը։

«Արմաթ» ինժեներական ալբորատորիաների հիմնման ծրագիրը նախաձեռնել և իրականացնում է Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկութունների միությունը: 2019-ին կառավարությունը հատկացրել է ևս 834 մլն դրամի լրացուցիչ ծրագիր, որի արդյունքում ներդրվել է 284 նոր լաբորատորիա: Եվ «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիաների թիվն այս պահին Հայաստանի, Արցախի և Վրաստանի (հայկական) դպրոցներում հասել է 575-ի: Հաջորդ տարվա համար պետությունը կրկնապատկել է լաբորատորիաների ստեղծման համար նախատեսված բյուջեն՝ հատկացնելով 671 մլն դրամ:

Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության գործադիր տնօրեն Կարեն Վարդանյանը նշեց, որ լաբորոտորիաների ներդրումը իրենց ռազմավարության միայն հիմքն է: «Մեր տեսլականով Երևանը թեթևացնում ենք բարձր տեխնոլոգիաներից և սփռում շրջաններում: Ամենալավը կլինի, եթե սովորական խոշոր գյուղում գոնե մի երեք ընկերություն ունենանք, քանի որ այդքան մասնագետ պատրաստում ենք: Երիտասարդները պետք է մնան իրենց գյուղերում ու արարեն»,-ասաց Կարեն Վարդանյանը:

Վարդանյանի խոսքով՝ եթե պատանին 2-3 տարի եղել է լաբորատորիայում, ապա գիտի առնվազն եռաչափ մոդելավորում, ռոբոտաշինություն և առնվազն մեկ բարձր կարգի ծրագիր: «Այսինքն՝ նա պատրաստ է ևս մեկ քայլ՝1-6 ամսվա վարժանքներ անել և դառնալ երիտասարդ մասնագետ՝ ծրագրավորման, էլեկտրոնիկայի, եռաչափ մոդելավորման կամ այլ ոլորտում: Եվ դրանից հետո նա 14 տարեկանից հետո կարող է աշխատել՝ ծնողների համաձայնությամբ»,-ասաց Վարդանյանն ու հավելեց՝ օրինակ Վանաձորում լաբորատորիայի սաներից մի քանիսն արդեն օրական 4 ժամ աշխատում են՝ ստանալով ամսական 100 հազար դրամ:

Տավուշում այս տարի տեղադրվել է 44 նոր լաբորատորիա, դրանց ընդհանուր թիվը մարզում 83 է:

«Սա մի մեծ հաջողության շատ կարևոր հանգրվան է: Եթե մենք իսկապես ուզում ենք տեխնոլոգիական երկիր լինել, ապա ցանկացած երեխա ամենահեռավոր գյուղում տեխնոլոգիական գետելիքներ ստանալու, տեխնոլոգիաներին սիրահարվելու հնարավորություն պետք է ունենա: Առանց ճանաչելու նա չի կարող սիրահարվել, դրա համար այս լաբորատորիաները շատ կարևոր են մեզ համար»,-ասաց Տավուշի մարզպետ Հայկ Չոբանյանն ու կարևորեց զուգահեռ ենթակառուցվածքների ստեղծումը, որոնց սովորողները զուգահեռ աշխատանքի հնարավորություն կունենան:

Լոռիում ստեղծվել է 118 նոր լաբորատորիա, մարզում լաբորատորիաների ընդհանուր թիվը 140 է:

«Այն դպրոցներում, որտեղ կան այս լաբորատորիաները, մթնոլորտը լրիվ այլ է: Այն ամբողջ դպրոցի մթնոլորտն ու մտածողությունը փոխող լաբորատորիա է»,-ասաց Լոռու մարզպետ Անդրեյ Ղուկասյանն ու հավելեց՝ Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնը հաջորդ փուլերում կարող է ծառայել լաբորիատորիայում սովորածների աշխատանքի վայր:

Շիրակի մարզում այս տարի տեղադրվել է 117 նոր լաբորատորիա, լաբորատորիաների ընդհանուր թիվը մարզում 140 է:

«Սա առաջին քայլն է, որ ունենանք ավելի որակյալ և ժամանակակից աշխատուժ՝ ոչ միայն Երևանում, այլ մարզերում»,-ասաց Շիրակի փոխմարզպետ Վարդան Գրիգորյանը:

ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարն ու ԱԶԲ հայաստանյան մշտական առաքելության տնօրենը քննարկել են «Դպրոցների սեյսմիկ պաշտպանության ծրագրին» վերաբերող հարցեր

Կրթություն

ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարն ու ԱԶԲ հայաստանյան մշտական առաքելության տնօրենը քննարկել են «Դպրոցների սեյսմիկ պաշտպանության ծրագրին» վերաբերող հարցեր

Podcast-Գիտության շաբաթ. Իրական կրթությունը բացահայտման ճանապարհ է. Արամ Փախչանյան

Կրթություն

Podcast-Գիտության շաբաթ. Իրական կրթությունը բացահայտման ճանապարհ է. Արամ Փախչանյան

Սովորել հայերեն՝ ակադեմիկոսից դառնալով աշակերտ. սփյուռքահայ ուսուցչուհի Լուսինե Ազատյանը ներկայացնում է Մինսկի Հայորդաց կրթօջախի ձեռքբերումները

Սփյուռք

Սովորել հայերեն՝ ակադեմիկոսից դառնալով աշակերտ. սփյուռքահայ ուսուցչուհի Լուսինե Ազատյանը ներկայացնում է Մինսկի Հայորդաց կրթօջախի ձեռքբերումները

Հայաստանում զգալիորեն աճել է պարսկերենի նկատմամբ հետաքրքրությունը. Իրանի դեսպան

Տուրիզմ

Հայաստանում զգալիորեն աճել է պարսկերենի նկատմամբ հետաքրքրությունը. Իրանի դեսպան

Կրթությանը և գիտությանը տրամադրվող միջոցներն ուղղված են ռազմավարական աշխատանքների և բարեփոխումների իրականացմանը. Ժաննա Անդրեասյան

Կրթություն

Կրթությանը և գիտությանը տրամադրվող միջոցներն ուղղված են ռազմավարական աշխատանքների և բարեփոխումների իրականացմանը. Ժաննա Անդրեասյան

Fastex-ը և ԵՊՀ-ն իրականացնում են համատեղ դասընթաց

Կրթություն

Fastex-ը և ԵՊՀ-ն իրականացնում են համատեղ դասընթաց

ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարար Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է Լոռու մարզի մի շարք դպրոցներ

Կրթություն

ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարար Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է Լոռու մարզի մի շարք դպրոցներ

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարը եզդիների ներկայացուցիչների հետ քննարկել է բուհերից մեկում եզդիերենի ուսուցման ամբիոն հիմնելու հարցը

Կրթություն

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարը եզդիների ներկայացուցիչների հետ քննարկել է բուհերից մեկում եզդիերենի ուսուցման ամբիոն հիմնելու հարցը

Ճարտարապետական ամառային դպրոց՝ Շիրակի մարզում

Կրթություն

Ճարտարապետական ամառային դպրոց՝ Շիրակի մարզում

ՀՀ ԲՏԱ նախարար Հայրապետյանը մասնակցել է Պոլիտեխնիկական համալսարանի շրջանավարտների ավարտական երեկոյին

Կրթություն

ՀՀ ԲՏԱ նախարար Հայրապետյանը մասնակցել է Պոլիտեխնիկական համալսարանի շրջանավարտների ավարտական երեկոյին

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի պատվիրակությունն այցելել է ՀՀ կրթական և մշակութային մի շարք հաստատություններ

Կրթություն

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի պատվիրակությունն այցելել է ՀՀ կրթական և մշակութային մի շարք հաստատություններ

AREMNPRESS

Հայաստան, Երևան, 0002, Մարտիրոս Սարյան 22

+374 11 539818
contact@armenpress.am
fbtelegramyoutubexinstagramtiktokdzenspotify

Ցանկացած նյութի ամբողջական կամ մասնակի վերարտադրման համար անհրաժեշտ է «Արմենպրես» լրատվական գործակալության գրավոր թույլտվությունը

© 2024 ARMENPRESS

Ստեղծվել է՝ MATEMAT-ում