Երևանում՝ 11:07,   20 Մայիս 2024

ProdMap AI-ը հնարավորություն է տալիս կառավարել պրոդուկտի մշակման ամբողջ գործընթացը

ProdMap AI-ը հնարավորություն է տալիս կառավարել պրոդուկտի մշակման ամբողջ 
գործընթացը

ԵՐԵՎԱՆ, 8 ՀՈՒՆՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Prodmap AI-ը կառավարման և գործառնական հարցերի համար նախատեսված հարթակ է, որը թույլ է տալիս արհեստական բանականության կիրառությամբ մեկ հարթակում ստեղծել պրոդուկտներ, կառավարել նախագծերի ճանապարհային քարտեզներ, ապահովել թիմի կապը։ Ստարտափը կարողացել է ներդրումների առաջին փուլը հենց հայկական վենչուրային ֆոնդերի և հրեշտակ ներդրողների օգնությամբ փակել: 

«ProdMap AI-ը պրոդուկտ մենեջերների համար նախատեսված գործիք է, որը պրոդուկտի մշակման ամբողջ գործընթացը կառավարելու նպատակ ունի: Մեր խնդիրը պրոդուկտ մենեջմենթը ադմինիստրատիվ ճահճից ազատելն է: Մենք ուզում ենք նրանց հնարավորություն ու ազատ ժամանակ տալ՝ կրեատիվ, որակյալ պրոդուկտներ ստեղծելու համար: Ի վերջո, ուզում ենք, որ պրոդուկտ սարքելու գործընթացի որակը լավանա»,- «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում նշեց ստարտափի համահիմնադիր Րաֆֆի Օհանյանը:

OLD06551-1.JPG (470 KB)

Վեբ հավելվածը հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին կենտրոնացնել պրոդուկտի մշակումը և կառավարումը օգտագործողի համար հարմար մեկ հարթակում՝ վերացնելով բազմաթիվ փաստաթղթերի և գործիքների անհրաժեշտությունը:

«Ընկերությունն իր գիտելիքների բազան սովորեցնում է հարթակին: Գիտելիքների բազան կարող է ներառել հետազոտություններ, user testing-ներ, ռազմավարություն, տեսլական և այլն: Երբ պրոդուկտ մենեջերն ուզում է նոր գործիք կամ առանձնահատկություն՝ feature, ավելացնել պրոդուկտին, արդեն հարթակում եղած ինֆորմացիոն շտեմարանն է օգնության գալիս. նոր առաջարկներ, խորհուրդներ է գեներացնում, զգուշացումներ անում: Ընկերության ամբողջ ինֆորմացիոն շտեմարանը հասանելի է լինում պրոդուկտ մենեջերին: Եթե շատ պարզ փորձեմ բացատրել. օրինակ՝ ես հարթակին ներկայացնում եմ՝ ինչ նոր գործառույթ եմ ուզում ավելացնել: Հարթակն արդեն գիտի, որ, օրինակ, կարմիր գույնը օգտատերերի  վրա լավ չի ազդում, խորհուրդներ է տալիս՝ զգուշացնելով և հիշեցնելով, որ կարմիր գույնը օգտատերերի համար նպատակահարմար չէ օգտագործել»,- մանրամասնեց Օհանյանը:  

OLD06560-3.JPG (476 KB)

Համահիմնադիրը նշեց՝ ճիշտ է արհեստական բանականությունն ինտեգրված է հարթակում, բայց սկզբունքորեն չեն ուզում ամբողջ «իշխանությունը» դրան փոխանցել: Հարթակում ԱԲ-ն մարդու փոխարեն ոչ մի որոշում չի կայացնելու, այն բացառապես խորհուրդներ, առաջարկներ տալու, պատասխաններ գեներացնելու և աշխատանքի «սև գործն» անելու համար է: Վերջնական որոշումը մարդուն են թողնում: 

Օհանյանը պատմեց՝ հարթակը ստեղծելու գաղափարն իր խնդրից է առաջացել: Աշխատել է ծրագրավորող, հետո խորացել պրոդուկտի կառավարման մեջ և կարիերան շարունակել հենց այս ուղղությամբ: Բացահայտել է ոլորտում առկա բոլոր խնդիրները, բացերն ու հասկացել, որ հենց ինքն ունի նման պրոդուկտից օգտվելու կարիք: 

OLD06556-2.JPG (429 KB)

«Շատ վավերագրություն, զեկույցներ, տեղեկատվություն իրարից անկախ տեղերում են, ու դրանք միաժամանակ ուսումնասիրման կարիք ունենդրանք մի տեղում հավաքելն ու «մարսել»-ն ընկնում է պրոդուկտ մենեջերի ուսերին, որն էլ, ի վերջո, փորձում է ամեն ինչ հասցնել, որից տուժում է ամբողջ աշխատանքային գործընթացը: Ես պրոդուկտ մենեջեր չէի, որ ադմինիստրատիվ գործերով զբաղվեի: Ի վերջո, որոշեցի ինքս խնդիրը լուծել»,- մանրամասնեց համահիմնադիրը:

Հարթակը ստեղծելու գաղափարը ծագել է 2022 թվականի ամռանը, արդեն նույն թվականի ավարտին այն շուկա է դուրս եկել ու մինչև օրս հասցրել է արդեն 10 խոշոր ընկերությունների հետաքրքրությանն արժանանալ, որից մեկը հայկական PicsArt-ն է, որն ամբողջությամբ օգտվում է հարթակից: Բացի այս հաջողությունից, ստարտափը հասցրել է գրավել նաև հայկական վենչուրային ֆոնդերի և հրեշտակ ներդրողների ուշադրությունը: Formula VC և BigStory VC վենչուրային ֆոնդերը հասցրել են համապատասխանաբար 200 և 250 հազար դոլարի ներդրումներ կատարել ստարտափում: 

Ստարտափն այս պահին բաղկացած է 8 հոգուց, Արշակ Ավոյանը ստարտափի մյուս համահիմնադիրն է: Ընկերությունը նպատակ ունի առաջիկայում աշխատակիցների թիվը հասցնել 10-ի: 

OLD06568-4.JPG (519 KB)

«Այս պահին մենք հավատում ենք, որ մեր պրոդուկտը բավականաչափ հասուն է, որպեսզի մարդիկ այն  օգտագործեն: Այս փուլում ուզում ենք ավելացնել մեր հաճախորդ ընկերությունների թիվը՝ 10-ից հասցնելով 50-ի»,- ասաց Օհանյանը: 

Առաջիկայում ստարտափը նպատակ ունի համաշխարհային շուկա դուրս գալ: Ստարտափի համահիմնադիրը շեշտեց՝ Հայաստանում այս պահին առողջ մթնոլորտ է ստարտափ սկսելու և ներդրումներ ներգրավելու տեսանկյունից:

Կարինե Տերտերյան


Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում






youtube

AIM banner Website Ad Banner.jpg (235 KB)

Բոլոր նորությունները    


Digital-Card---250x295.jpg (26 KB)

12.png (9 KB)

Գործակալության մասին

Հասցե՝ Հայաստան, 0002, Երեւան, Սարյան փող 22, Արմենպրես
Հեռ.՝ +374 11 539818
Էլ-փոստ՝ contact@armenpress.am