"Take on me" հիթի a-ha հոլովակը 1 միլիարդ դիտում Է հավաքել YouTube-ում

1 րոպեի ընթերցում

ԵՐԵՎԱՆ, 20 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Նորվեգական խմբի 1983 թվականի "Take on me" հիթի a-ha հոլովակը 1 միլիարդ դիտում Է հավաքել YouTube-ում: Այդ մասին հայտնել Է ET Canada-ն, տեղեկացնում Է «Արմենպրես»-ը:

Կոմպոզիցիայի տեսահոլովակը նկարահանել Է ռեժիսոր Սթիվ Բերոնը: Ինչպես հայտնում Է հրատարակությունը, չորսրոպեանոց հոլովակի համար նրանից ու նկարահանող խմբից պահանջվել Է 16 շաբաթ:

Հոլովակն ստեղծելիս օգտագործել են հատուկ անիմացիոն տեխնիկա:

Սրճարանի այցելուն (Թերեզա Բեյլին) կոմիքս Է ընթերցում մոտոմրցարշավորդների մասին: Նա անսպասելիորեն հայտնաբերում Է, որ նրանցից մեկը (խմբի մենակատար Մորթեն Հարքեթը) իրեն աչքով Է անում: Այնուհետեւ նա աղջկան Է մեկնում ձեռքը, եւ նրանք միասին ընկղմվում են նկարված աշխարհի մեջ:

Երգը, որը ռելիզից անմիջապես հետո գլխավորել Է Billboard Hot 100 չարթը, կատարել են բազմաթիվ երաժիշտներ եւ ծաղրանմանակել են երկրպագուները: Այսպես, Weezer ռոք խմբի մասնակիցները ներկայացրել են այդ հիթի իրենց տարբերակը եւ նույնիսկ հոլովակ նկարահանել a-ha-ի ոճով, հաղորդել Է ՌԻԱ Նովոստին:

Հայերեն Русский

Տեղական ներդրողն է օտարերկրյա ներդրողների համար լավագույն օրինակը. Տիգրան Հարությունյան

ԵՄ-ին անդամակցության գործընթացի մեկնարկի մասին նախագծով որևէ մեկից ազատվելու միտում չունենք․ Սոնա Ղազարյան

Ռուստամյանի կարծիքով՝ եվրոպական արժեքներին ինտեգրվելու համար ՀՀ-ն նախ պետք է իրականացնի CEPA-ով նախատեսված բարեփոխումները

ԱՄՆ-ն կարող է մի քանի երկրներում փակել հյուպատոսությունները միջոցների խնայողության համար. NBC

«Ես տեր եմ իմ ժամանակին». Հրանտ Մաթևոսյանի խոսքը կրկին հնչեց իր պատշգամբից

ՀՀ ԱԱԾ-ն բացահայտել է դեպի Եվրոպա անօրինական միգրացիայի կազմակերպման դեպք

Եգիպտոսը Գազայի վերականգնման ծրագիր կներկայացնի՝ առանց բնակիչների տարհանման

Շանթ Սարգսյանը և Հայկ Մարտիրոսյանը զբաղեցրեցին 2-րդ և 3-րդ տեղերը «Al-Beruniy» միջազգային մրցաշարում

«Ռեալ»-ն ու «Յուվենթուս»-ը հաղթել են. ՉԼ այլ արդյունքներ

Ճապոնիան ԱՄՆ-ին խնդրել է պողպատի և ալյումինի ներմուծման մաքսատուրքերը չտարածել Տոկիոյի վրա