Պատգամավորը վերջացրել է Հայաստանի ծովային օրենսդրության մշակումը

3 րոպեի ընթերցում

ԵՐԵՎԱՆ, 3 ՀՈՒԼԻՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: ՀՀ ԱԺ տարածաշրջանային և եվրասիական ինտեգրման հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ, «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Արմեն Փամբուխչյանը մշակել է ծովային օրենսդրություն: Ծովային ելք չունեցող երկրին դա հնարավորություն կտա ունենալ սեփական դրոշով նավեր, դրանցով կատարել բեռնափոխադրում:

«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում Փամբուխչյանի խոսեց նախագծի մասին:

«Վերջացրել եմ աշխատանքը, հիմա ԱԺ-ում փորձագետների կողմից իրավական տեսքի է բերվում: Օրենսգիրքը գրել եմ՝ դիտարկելով ուրիշ երկրների փորձը: Դա Հայաստանի համար ձեռնտու կլինի տնտեսական առումով, նաև փոխադրումների այլընտրանքային ճանապարհի հնարավորություն կստեղծի: Աշխարհում 44 երկրի, որոնք չունեն ուղիղ ելք դեպի ծով, ՄԱԿ-ի ծովային իրավունքի մասին կոնվենցիայով իրավունք է տրված ունենալ իրենց օրենսդրությունը և դառնալ «ծովային երկիր»` իրենց ամենամոտ երկրի միջոցով իրականացնելով ծովային փոխադրումներ, երկրին իրավունք է տրվում ունենալ սեփական դրոշով նավեր: Մշակված օրենսդրությունը տալիս է կարգավորումները, սակայն երկրին վերջնական իրավունքը տալը վերապահված է ՄԱԿ-ի կոնվենցիայով»,-ասաց Փամբուխչյանը:

Նրա խոսքով՝ Հայաստանը միացել էր այդ կոնվենցիային, սակայն դեռ չուներ ծովային օրենսգիրք, հետևաբար չէր կարող օգտվել այդ հնարավորությունից: Հիմա արդեն մշակված է կարգավորող փաստաթուղթ, ընդունումից հետո դրան պետք է հաջորդի Անգլիայում համապատասխան մարմնի կողմից թույլտվություն ստանալու փուլը: Դրանից հետո Հայաստանն արդեն կդառնա «ծովային երկիր»: Հնարավորություն է ստեղծվում, որ Հայաստանն ամենամոտ ծովային երկրում սեփական դրոշով նավեր ձեռք բերի, կատարի բեռնափոխադրում, որից կարող են օգտվել նաև այլ երկրների տնտեսավարողներ: Փամբուխչյանի խոսքով՝ դա լրացուցիչ մուտքեր կապահովի Հայաստանի պետբյուջե: Պատգամավորը բերեց Մոնղոլիայի օրինակը, որը դեպի ծով ուղիղ ելք չունի, բայց ունի իր երկրի դրոշով գրանցված մոտ 1 000 նավ: Դա բավականին մեծ գումարների մուտք է ապահովում այդ երկրի բյուջե:

Փամբուխչյանի խոսքով՝ տարբեր երկրներից կան մարդիկ, որոնք արդեն իսկ ցանկություն են հայտնել օգտվել Հայաստանի դրոշով նավերից, քանի որ Հայաստանը ԵԱՏՄ անդամ է, և նրանք ցանկանում են, Հայաստանի դրոշով նավերն օգտագործելով, այդ երկրներում օգտվել մաքսատուրքերի արտոնությունից: Պատգամավորը նկատեց, որ Հայաստանի համար ցամաքային ճանապարհը Լարսի անցակետն է, որը հաճախ խցանվում է, իսկ «ծովային երկիր» դառնալու դեպքում փոխադրումների համար կունենանք այլընտրանք՝ ծովային ճանապարհ:

Հայերեն English Français

Պետք է քայլեր ձեռնարկել՝ անասնաբույժի մասնագիտությունը երիտասարդների համար գրավիչ դարձնելու համար. նախարար

Սուրբ Պետրոսի հրապարակում վերջին հրաժեշտն են տալիս Հռոմի Ֆրանցիսկոս պապին

Հնդկաստանի և Պակիստանի սահմանին երկրորդ օրն անընդմեջ փոխհրաձգություն է տեղի ունենում

Հռոմում տեղի է ունեցել Թրամփի և Զելենսկիի հանդիպումը

Ֆրանսիայի մի շարք քաղաքներում տեղի են ունեցել Հայոց ցեղասպանության 110-րդ տարելիցին նվիրված ոգեկոչման արարողություններ

Մխիթար Հայրապետյանը կմեկնի արձակուրդ

Մեր քաղաքականությունն է՝ ՀՀ սահմանների երկայնքով ավելի ու ավելի մեծացնել սահմանապահների ներկայությունը. վարչապետ

Իրանն ու ԱՄՆ–ն կվերսկսեն բանակցությունները նոր միջուկային համաձայնագրի շուրջ

Նոր քաղաքային անտառ է հիմնվում․ վայրը՝ Աշտարակի խճուղուց դեպի Երևան մուտքի լանջերն են

Թրամփը նախատեսում է Հռոմում հանդիպել Մելոնիի, Սթարմերի և Զելենսկիի հետ