ԱՊՀ երկրներում «Kotler Impact»-ի ներկայացուցիչ «AWE Consulting»-ն ու «Արմենպրես» լրատվական գործակալությունը ստորագրեցին համագործակցության հուշագիր:
Ստորագրված հուշագրի շրջանակում նախատեսվում է «Արմենպրես» լրատվական գործակալության հաջողության պատմությունն ընդգրկել պրոֆեսոր Ֆիլիպ Կոտլերի հեղինակած «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ. Հայաստանի հրատարակություն» գրքում։
«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ԱՊՀ երկրներում «Kotler Impact» ընկերության ներկայացուցիչ, «AWE Consulting» ՍՊԸ-ի Հայաստանի գործընկեր Մերի Գրիգորյանը նշեց, որ «Արմենպրես»-ը մեծ հեղինակություն և ազդեցություն ունի ինչպես երկրի ներսում, այնպես էլ արտերկրում:
«Մեզ համար մեծ պատիվ է այն, որ հենց «Արմենպրես»-ին է վստահված այս նախագծի ամբողջ լուսաբանումը: Մենք վստահ ենք, որ միասին մեզ կհաջողվի ստեղծել մի դասագիրք, որը հնարավորություն կտա մեր ուսանողներին և մասնագետներին ստանալ միջազգային ստանդարտներին համապատասխան մարքեթինգային գիտելիքներ՝ այն էլ հայալեզու և տեղայնացված օրինակներով»,- ասաց Մերի Գրիգորյանը:
«Արմենպրես» պետական լրատվական գործակալության տնօրեն Նարինե Նազարյանն էլ ընդգծեց՝ ժամանակակից աշխարհում, երբ մեդիան և մարքեթինգը տեղ են գտել բոլորի բառապաշարում ու դարձել գրեթե ամեն օր հաճախակի կրկնվող բառեր, շատ կարևոր է այս երկուսի համընթաց քայլելը, քանի որ մեկն առանց մյուսի հաջողություն արձանագրել պարզապես չի կարող:
«Այս տեսանկյունից շատ եմ կարևորում «Արմենպրես» պետական լրատվական գործակալության համագործակցությունը «Kotler Impact» ընկերության ներկայացուցիչ «AWE Consulting» ՍՊԸ-ի հետ, որը հետաքրքիր նախաձեռնություն ունի՝ Հայաստան բերելու աշխարհի նորարարական, ժամանակակից մարքեթինգային մոտեցումները և հրատարակելու մի աշխատություն, որը կներկայացնի Հայաստանի հաջողված ընկերությունների մարքեթինգային պատմությունները: Շատ կարևոր է նաև դրանք հասցնել երիտասարդ սերնդին, որը, կրթվելով նշված հաջողության պատմություններով, ինչպես նաև խնդիրները լուծելու ուղղությամբ ձեռնարկված քայլերի հաջորդականությամբ, կկարողանա դրանք կիրառել իր ամենօրյա և հետագա աշխատանքներում»,- ասաց գործակալության տնօրենը:
Նազարյանը հավելեց, որ, հավատարիմ լինելով հանրությանը իրազեկելու հանձնառությանը, «Արմենպրես»-ը նախագծի ամենաառաջնային փուլերից եղել է նախագծի կողքին և փորձել է հանրությանը իրազեկել բոլոր պայմանավորվածությունների և կատարվող աշխատանքների մասին:
«Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները»-ը պրոֆեսոր Ֆիլիպ Կոտլերի և «Kotler Impact»-ի վերջին համաշխարհային նախաձեռնությունն է, որն ընթանում է աշխարհի 50-ից ավելի երկրներում, այդ թվում՝ Հայաստանում:
Յուրաքանչյուր երկրի հրատարակությունում տեղ են գտնելու տվյալ երկրում գործունեություն ծավալող լավագույն ընկերությունների հաջողության պատմությունները և նրանց իրականացրած մարքեթինգային ռազմավարությունները: «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքներ. Հայաստանի հրատարակություն» գիրքը լույս կտեսնի 2025 թվականին՝ հայերենով և անգլերենով: