HSBC-ն կարող է հեռանալ Հայաստանից, Հունաստանից, Թուրքիայից և Օմանից. հայտնում է Reuters-ը

1 րոպեի ընթերցում

ԵՐԵՎԱՆ,29 ՀՈՒՆՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: HSBC- ն մտադիր է վաճառել իր բանկային բիզնեսը Թուրքիայում ՝ երկրի անկայուն արտարժույթի և տնտեսական հեռանկարի վերաբերյալ մտավախությունների պատճառով. բանկը կարող է վաճառել կամ կրճատել իր բիզնեսը նաև Հայաստանում, Հունաստանում և Օմանում:

Ինչպես տեղեկացնում է «Արմենպրես»-ը՝ այս մասին հայտնում է Reuters-ը՝ վկայակոչելով խնդրին ծանոթ իր աղբյուրներին:

Reuters-ի աղբյուրները հայտնել են, որ որպես ծախսերի կրճատման ավելի լայն միջոցառումների մաս, HSBC-ի գլխավոր գործադիր տնօրենի պաշտոնակատար Նոել Քուինը ձգտում է վաճառել կամ կրճատել ընկերության բիզնեսը այլ շուկաներում ևս: Դրանց թվում են փոքրածավալ գործողություններ իրականացնող երկրներ, որոնք մրցակցում են տեղական այլ բանկերի հետ: Այդ երկրներն են Հայաստանը, Հունաստանը և Օմանը:

HSBC- ի մամուլի խոսնակը հրաժարվել է մեկնաբանել տեղեկությունը:

Ըստ աղբյուրների՝ HSBC-ն կփորձի վաճառել իր բանկային բիզնեսը Թուրքիայում, եթե կարողանա գտնել տեղական գնորդ, սակայն վերջնական որոշում դեռ չի կայացվել:

«Արմենպրես»-ը փորձում է լրացուցիչ մանրամասներ ստանալ HSBC-ի հայաստանյան ներկայացուցչությունից։

Հայերեն English Русский

Ադրբեջանը շարունակում է ապատեղեկատվություն տարածել՝ չներկայացնելով ոչ մի փաստական տվյալ կամ հիմնավորում. ՀՀ ՊՆ

Մեծ Բրիտանիան և ԵՄ-ն կքննարկեն ռուսական սառեցված ակտիվների բռնագրավումը

Հայաստանում աղքատության ցուցանիշն աստիճանաբար նվազում է․ փոխնախարար

Հալեպի նահանգապետն ու Հայաստանի գլխավոր հյուպատոսը քննարկել են երկկողմ համագործակցության ամրապնդման վերաբերյալ հարցեր

ՀՀ ԱԳՆ գլխավոր քարտուղարը Էստոնիայի գործընկերոջը հրավիրել է «Երևանյան երկխոսության» միջազգային համաժողովին

Երևանի քաղաքապետարանը կարևորում է 2024-ին 171 ավտոբուսի և 15 էլեկտրական տրոլեյբուսի ձեռքբերումը

Արտենի-Արագածավան ավտոճանապարհին տեղի ունեցած վթարի հետևանքով կա 4 զոհ

Որևէ մեկն Ադրբեջանին չի ասում՝ ինչո՞ւ ես Իսրայելից, Թուրքիայից զենք գնում․ թուրք լրագրող

ԼՂ-ից բռնի տեղահանված ավելի քան 21800 անձ աշխատանքի է անցել Հայաստանում

Իսկական ձվի համը. Baghramyan & Co. ֆերման վերաբրենդավորվել է