Կադաստրի պետական կոմիտեն վերահսկելի է դարձրել իր աշխատակիցների կողմից առաջարկվող սպասարկման որակը
18:55, 20 Փետրվար 2018
ԵՐԵՎԱՆ, 20 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: ՀՀ կադաստրի պետական կոմիտեն նախորդ տարի սպասարկման գրասենյակների աշխատակիցների աշխատանքի գնահատման համակարգ է ներդրել և արդյունքներին համապատասխան ձեռնարկում է միջոցառումներ: «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ` փետրվարի 20-ին լրագրողների հետ հանդիպմանն այս մասին ասաց կոմիտեի նախագահ Մարտին Սարգսյանը:
«Երևանի սպասարկման գրասենյակներում և Արմավիրի մարզի գրասենյակում դրվել են մոնիտորներ յուրաքանչյուր աշխատողի առջև: Այն հնարավորություն է տալիս քաղաքացիներին գնահատել իրենց սպասարկած աշխատակցին»,-ասաց Սարգսյանը:
Տվյալներն ամփոփվում են ամսվա վերջին: Կոմիտեի նախագահի խոսքով` այսպիսով` իրենք տարբերակում են բարեխիղճ և ոչ բարեխիղճ աշխատողներին, նաև ձեռնարկում համապատասխան միջոցառումներ:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում