Ժամանակը Երևանում՝ 11:07:36,   18 Հունիս

Կադաստրի պետական կոմիտեն վերահսկելի է դարձրել իր աշխատակիցների կողմից առաջարկվող սպասարկման որակը


ԵՐԵՎԱՆ, 20 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: ՀՀ կադաստրի պետական կոմիտեն նախորդ տարի սպասարկման գրասենյակների աշխատակիցների աշխատանքի գնահատման համակարգ է ներդրել և արդյունքներին համապատասխան ձեռնարկում է միջոցառումներ: «Արմենպրես»-ի հաղորդմամբ` փետրվարի 20-ին լրագրողների հետ հանդիպմանն այս մասին ասաց կոմիտեի նախագահ Մարտին Սարգսյանը:

«Երևանի սպասարկման գրասենյակներում և Արմավիրի մարզի գրասենյակում դրվել են մոնիտորներ յուրաքանչյուր աշխատողի առջև: Այն հնարավորություն է տալիս քաղաքացիներին  գնահատել իրենց սպասարկած աշխատակցին»,-ասաց Սարգսյանը:

Տվյալներն ամփոփվում են ամսվա վերջին: Կոմիտեի նախագահի խոսքով` այսպիսով` իրենք տարբերակում են բարեխիղճ և ոչ բարեխիղճ աշխատողներին, նաև ձեռնարկում համապատասխան միջոցառումներ:




Լրահոս

Բոլոր նորությունները    






Գործակալության մասին

Հասցե՝ Հայաստան, 0002, Երեւան, Սարյան փող 22, Արմենպրես
Հեռ.՝ +374 11 539818
Էլ-փոստ՝ [email protected]
Яндекс.Метрика
Էջի կարգավորումներ