Երևանյան բեսթսելեր 4/46. Վարկանիշային ցանկում նոր գիրք է ընդգրկվել
ԵՐԵՎԱՆ, 3 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: «Արմենպրես» լրատվական գործակալության «Երևանյան բեսթսելեր» հեղինակային նախագծի վարկանիշային աղյուսակն այս շաբաթ գլխավորում է Ավագ Եփրեմյանի «Երգչախումբը ցրվել է» գիրքը: Այն բանաստեղծի 6-րդ ժողովածուն է: Գործընկերների կարծիքով, ժողովածուն առօրյա ու պոետիկ քաոսի բանաստեղծական արձանագրումն ու ընդդիմությունն է այդ նույն քաոսին:
Ստեֆան Ցվայգի «Ընտիր նովելներ» գիրքը մեկ հորիզոնականով բարելավել է իր դիրքերը և երկրորդն է: Գրքում զետեղված է գրողի՝ առաջին անգամ հայերեն թարգմանված ամենահետաքրքիր ստեղծագործությունների մի փունջ: Թարգմանիչներն են Արա Առաքելյանը և Մարգարիտ Առաքելյանը:
Էդգար Հարությունյանի «Նվիրելու արվեստը կամ ձոն վարդին» ժողովածուն երրորդն է այս շաբաթ: Այն արդեն մի քանի շաբաթ է, ինչ չի լքում մեր ցանկը:
Չորրորդ հորիզոնականում կրկին Օսկար Ուայլդի «Դորիան Գրեյի դիմանկարը» ստեղծագործությունն է: Այն Ուայլդի միակ հրատարակված վեպն է և աշխարհում ամենաընթերցվող գրքերից է։ Առաջին անգամ լույս է տեսել է 1890 թվականի հուլիսին անգլիական թերթերից մեկում։
Նախորդ շաբաթվա առաջատարը՝ Սպենսեր Ջոնսոնի «Ո՞ւր է իմ պանիրը» ստեղծագործությունը, զիջել է իր դիրքերը և հինգերորդն է: Գիրքը պատմություն է փոփոխության մասին: Ստեղծագործության չորս հերոսներն առերեսվում են փոփոխությանը, և յուրաքանչյուրը յուրօրինակ վարքագիծ է դրսևորում: Դոկտոր Սպենսեր Ջոնսոնը գրել է առաջին հայացքից պարզ մի պատմություն, որը, սակայն, ունի շատ կարևոր պատգամ և կարող է արմատապես փոխել մեր մոտեցումը փոփոխության նկատմամբ:
Վեցերորդ տեղում Ջոն Գրինի «Աստղերն են մեղավոր» գիրքն է: Խորաթափանց, համարձակ, հանդուգն եւ սուր այս գիրքը Ջոն Գրինի, թերեւս, ամենահավակնոտ եւ սրտաճմլիկ ստեղծագործությունն է, որ փառահեղ կերպով ուսումնասիրում է ողջ եւ սիրահարված լինելու զվարճալի, հուզիչ եւ ողբերգական գործընթացը: «Աստղերն են մեղավոր»-ը 2014 թվականի աշխարհի ամենավաճառված գիրքն է համարվել մի շարք հեղինակավոր կայքերի ու ամսագրերի կողմից:
Ամենավաճառվածների ցանկը չի լքել «Կեցության անտանելի թեթևություն» ստեղծագործությունը, որը յոթերորդ տեղում է: Այն Միլան Կունդերայի ամենահայտնի վեպն է, որ խորհրդանշում է նաև 20-րդ դարի վեպի որակական նոր մակարդակը: Այն սիրո և մարդկային ոչ սովորական հարաբերությունների, պատմության ողբերգական մի ժամանակահատվածի մասին է՝ փիլիսոփայական ինքնատիպ խորհրդածություններով, որոնք վերաբերում են մարմնի և հոգու անհամատեղելի երկվությանը, իրական հնարավորություններին ու դրանց իրացման դժվարությանը:
Կրկին մեզ հետ է Ջոն Բոյնի «Զոլավոր գիշերազգեստով տղան» ստեղծագործությունը, որն ութերորդ հորիզոնականում է: Գիրքն ընթերցողին թույլ է տալիս ապրել կյանքերով, որոնք իրենը չեն: Բրունոյի և Շմուելի ընկերությունը «Զոլավոր գիշերազգեստով տղան» վիպակում հենց այդպիսին է. դրա շնորհիվ մարդիկ նորովի են ընկալում Հոլոքոսթը: Հերոսների հետագա ճակատագրի մասին ընթերցողը շարունակում է մտածել նաև գրքի վերջին էջը փակելուց շատ հետո, գործը ստիպում է այլ` թարմ հայացքով նայել կյանքի իրողություններին, նոր տեսանկյունից դիտարկել դրանք:
Ջորջ Օրուելի «Անասնաֆերմա»-ն իններորդ հորիզոնականում է: Այն գրվել է 1944 թվականին և առաջին անգամ լույս է տեսել 1945-ին: Վեպը հակաուտոպիական տարրեր է պարունակում: Գիրքն արգելված է Չինաստանում, Հյուսիսային Կորեայում, Բիրմայում և իսլամական աշխարհի մի շարք երկրներում:
Իր դիրքերը զիջել է բրազիլացի ժամանակակից գրող Պաուլո Կոելյոյի «Ալքիմիկոս» վեպը: Այն եզրափակում է ամենավաճառվածների ցանկը: Այս ստեղծագործությունն աշխարհի 117 երկրներում 67 լեզուներով թարգմանված բացառիկ գրքերից է: Բրազիլիայում վեպը շարունակում է մնալ ամենաշատ վաճառված գիրքը և համարվում է Գինեսի ռեկորդակիր: Այն վաճառքի մեծ ցուցանիշ է գրանցել նաև Հայաստանում: «Ալքիմիկոս»-ի` աշխարհում վաճառված օրինակների քանակը գերազանցում է պորտուգալերեն գրված որևէ այլ գրքի ցուցանիշը:
Վարկանիշային ցուցակի կազմման հարցումներին մասնակցել են «Բուկինիստ» (53-74-13), «Նարեկ» (51-91-36), «Զանգակ» (23-26-49) գրախանութները, «Անտարես»-ի գրքի տաղավարը (091-90-01-23), 7-րդ տաղավար-գրախանութը (077-24-54-81):
Հարցման ընթացքում հաշվի չեն առնվել մասնագիտական, տեղեկատվական բնույթի գրքերն ու դասագրքերը:
Տեղ | Փոփ. | Գիրք | Հրատ. | Քանակ | |
1 | Նոր |
Ավագ Եփրեմյան «Երգչախումբը ցրվել է» |
Անտարես | 34 | |
2 | +1 |
Ստեֆան Ցվայգ «Ընտիր նովելներ» |
Բուկինիստ | 32 | |
3 | -1 |
էդգար Հարությունյան «Նվիրելու արվեստը կամ ձոն վարդին» |
Անտարես | 28 | |
4 | +4 |
Օսկար Ուայլդ «Դորիան Գրեյի դիմանկարը» |
Էդիթ պրինտ | 16 | |
5 | -4 |
Սպենսեր Ջոնսոն «Ու՞ր է իմ պանիրը» |
Էդիթ պրինտ | 12 | |
6 | +1 |
Ջոն Գրին «Աստղերն են մեղավոր» |
Բուկինիստ | 11 | |
7 | +2 |
Միլան Կունդերա «Կեցության անտանելի թեթևությունը» |
Անտարես | 11 | |
8 | * |
Ջոն Բոյն «Զոլավոր գիշերանոցով տղան» |
DirectMEDIA | 10 | |
9 | * |
Ջորջ Օրուել «Անասնաֆերմա» |
Անտարես | 10 | |
10 | -5 |
Պաուլո Կոելյո «Ալքիմիկոսը» |
Բուկինիստ | 8 |
«Երևանյան բեսթսելերը» ներկայացրեց
Անժելա Համբարձումյանը
Աստղանիշով նշված գրքերը ցանկ վերադարձածներն են:
Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում